Ogłoszenie

Uwaga Uwaga!
Pierwsi trzej ANBU dostają tytuł Sannina i mogą wybrać sobie wioskę którą chcą rządzić

#11 2009-09-05 19:25:30

HyuugaNeji

Genin

4223501
Zarejestrowany: 2009-09-03
Posty: 41
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

BUUM!!! niestety gościu sie podmienił z kłodą. Ale zauważasz wcześniej że koles ma...Byakugana!!! Po chwili leci w ciebie 1000 chidori senbon


Ranga: Genin
Wioska:Konoha Gakure
Kekkei Genkai: Byakugan
Jutsu:
                                        -----<=Akademia Jutsu=>-----
Henge, nemuri (uspienie), kawarimi, shunshin no jutsu (speed), Gouken (walka wręcz)
                                        -----<=Genin Jutsu=>-----
Jyuken (styl walki Hyuuga), Hakkeshou: Kaiten (wir obronny z chakry), Doton: Doro Gaeshi (wyrywam płat ziemi i postawiam pionowo przed siebie), Kasumi Engu no Jutsu (łatwopalna mgła), Bunshin Daibakuha (wybuchajace klony), Gokusamaiso (przeciwnik zapada się głęboko pod ziemię), Doton: Dochu Eigyo no Jutsu (chowasz sie pod ziemią), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka), Dochuu Eigyo [Doton] (klony a potem ty dajesz nura w ziemie)


Jeny: 0
Ekwipunek: 15 kunai, 10 shuriken, katana, 10 notek wybuchowych, 5 bomb dymnych, 15 pigułek żołnierzy
Biju/Pieczęć: Kaku
http://pu.i.wp.pl/?k=Mjc3ODk5MzksNTcxMjI1&f=siedmioogoniastykaku.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 190% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Dowolne manipulowanie ziemią wokół siebie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania dowolnej ilości wybuchowej gliny.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Kamuflaż idealny, stajemy się "niewidzialni" na 3 tury.
Dodatkowe:
Jinchuuriki ma perfekcyjnie opanowany Doton.




Drużyna: Brak
Specjalizacja: Taijutsu
Natura chakry: Fuuton, Doton(chakra Demona)
Pakty: Brak
Misje: D-0/C-1/B-0/A-0/S-0
Walki: W-0/P-0/R-0

Offline

 

#12 2009-09-05 19:32:08

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

kawarimi i biorę trochę gliny do rąk


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

#13 2009-09-05 19:34:17

HyuugaNeji

Genin

4223501
Zarejestrowany: 2009-09-03
Posty: 41
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

nie zdanzasz uformować gliny a juz leci w ciebie masa chidori senbonów (tak nawiasem mówiąc trudna sprawa gosciu używa byakugana i chidori senbon...)


Ranga: Genin
Wioska:Konoha Gakure
Kekkei Genkai: Byakugan
Jutsu:
                                        -----<=Akademia Jutsu=>-----
Henge, nemuri (uspienie), kawarimi, shunshin no jutsu (speed), Gouken (walka wręcz)
                                        -----<=Genin Jutsu=>-----
Jyuken (styl walki Hyuuga), Hakkeshou: Kaiten (wir obronny z chakry), Doton: Doro Gaeshi (wyrywam płat ziemi i postawiam pionowo przed siebie), Kasumi Engu no Jutsu (łatwopalna mgła), Bunshin Daibakuha (wybuchajace klony), Gokusamaiso (przeciwnik zapada się głęboko pod ziemię), Doton: Dochu Eigyo no Jutsu (chowasz sie pod ziemią), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka), Dochuu Eigyo [Doton] (klony a potem ty dajesz nura w ziemie)


Jeny: 0
Ekwipunek: 15 kunai, 10 shuriken, katana, 10 notek wybuchowych, 5 bomb dymnych, 15 pigułek żołnierzy
Biju/Pieczęć: Kaku
http://pu.i.wp.pl/?k=Mjc3ODk5MzksNTcxMjI1&f=siedmioogoniastykaku.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 190% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Dowolne manipulowanie ziemią wokół siebie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania dowolnej ilości wybuchowej gliny.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Kamuflaż idealny, stajemy się "niewidzialni" na 3 tury.
Dodatkowe:
Jinchuuriki ma perfekcyjnie opanowany Doton.




Drużyna: Brak
Specjalizacja: Taijutsu
Natura chakry: Fuuton, Doton(chakra Demona)
Pakty: Brak
Misje: D-0/C-1/B-0/A-0/S-0
Walki: W-0/P-0/R-0

Offline

 

#14 2009-09-05 19:37:53

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

kawarimi, Kyakubu Satsu i próbuje uformować 5 wybuchowych ptaszków


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

#15 2009-09-05 19:39:44

HyuugaNeji

Genin

4223501
Zarejestrowany: 2009-09-03
Posty: 41
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

gościu ma byakugana więc z gen nici ale dało ci to czas na uformowanie ptaszków


Ranga: Genin
Wioska:Konoha Gakure
Kekkei Genkai: Byakugan
Jutsu:
                                        -----<=Akademia Jutsu=>-----
Henge, nemuri (uspienie), kawarimi, shunshin no jutsu (speed), Gouken (walka wręcz)
                                        -----<=Genin Jutsu=>-----
Jyuken (styl walki Hyuuga), Hakkeshou: Kaiten (wir obronny z chakry), Doton: Doro Gaeshi (wyrywam płat ziemi i postawiam pionowo przed siebie), Kasumi Engu no Jutsu (łatwopalna mgła), Bunshin Daibakuha (wybuchajace klony), Gokusamaiso (przeciwnik zapada się głęboko pod ziemię), Doton: Dochu Eigyo no Jutsu (chowasz sie pod ziemią), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka), Dochuu Eigyo [Doton] (klony a potem ty dajesz nura w ziemie)


Jeny: 0
Ekwipunek: 15 kunai, 10 shuriken, katana, 10 notek wybuchowych, 5 bomb dymnych, 15 pigułek żołnierzy
Biju/Pieczęć: Kaku
http://pu.i.wp.pl/?k=Mjc3ODk5MzksNTcxMjI1&f=siedmioogoniastykaku.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 190% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Dowolne manipulowanie ziemią wokół siebie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania dowolnej ilości wybuchowej gliny.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Kamuflaż idealny, stajemy się "niewidzialni" na 3 tury.
Dodatkowe:
Jinchuuriki ma perfekcyjnie opanowany Doton.




Drużyna: Brak
Specjalizacja: Taijutsu
Natura chakry: Fuuton, Doton(chakra Demona)
Pakty: Brak
Misje: D-0/C-1/B-0/A-0/S-0
Walki: W-0/P-0/R-0

Offline

 

#16 2009-09-05 19:41:47

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

wypuszczam je i robię 5 Bunshin Daibakuha które robią Shunshin i biegną w jego stronę


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

#17 2009-09-05 19:44:56

HyuugaNeji

Genin

4223501
Zarejestrowany: 2009-09-03
Posty: 41
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

no to tak ptaszki zostaly zalatwione przez chidori senbon i nie zrobily boom ale za to te bunshiny dobiegły i wybuchly ale to byl klon. Nagle słyszysz jak za tobą ktos mówi "Hakke Rokujuuyonshou"


Ranga: Genin
Wioska:Konoha Gakure
Kekkei Genkai: Byakugan
Jutsu:
                                        -----<=Akademia Jutsu=>-----
Henge, nemuri (uspienie), kawarimi, shunshin no jutsu (speed), Gouken (walka wręcz)
                                        -----<=Genin Jutsu=>-----
Jyuken (styl walki Hyuuga), Hakkeshou: Kaiten (wir obronny z chakry), Doton: Doro Gaeshi (wyrywam płat ziemi i postawiam pionowo przed siebie), Kasumi Engu no Jutsu (łatwopalna mgła), Bunshin Daibakuha (wybuchajace klony), Gokusamaiso (przeciwnik zapada się głęboko pod ziemię), Doton: Dochu Eigyo no Jutsu (chowasz sie pod ziemią), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka), Dochuu Eigyo [Doton] (klony a potem ty dajesz nura w ziemie)


Jeny: 0
Ekwipunek: 15 kunai, 10 shuriken, katana, 10 notek wybuchowych, 5 bomb dymnych, 15 pigułek żołnierzy
Biju/Pieczęć: Kaku
http://pu.i.wp.pl/?k=Mjc3ODk5MzksNTcxMjI1&f=siedmioogoniastykaku.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 190% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Dowolne manipulowanie ziemią wokół siebie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania dowolnej ilości wybuchowej gliny.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Kamuflaż idealny, stajemy się "niewidzialni" na 3 tury.
Dodatkowe:
Jinchuuriki ma perfekcyjnie opanowany Doton.




Drużyna: Brak
Specjalizacja: Taijutsu
Natura chakry: Fuuton, Doton(chakra Demona)
Pakty: Brak
Misje: D-0/C-1/B-0/A-0/S-0
Walki: W-0/P-0/R-0

Offline

 

#18 2009-09-05 19:50:34

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

Dochu Eigyo no Jutsu
primo jeśli się uda to Shinju Zanshu
secundo jeśli nie to uaktywniam chakrę demona i po skończeniu przez niego ataku robie kage mane


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

#19 2009-09-05 19:51:33

HyuugaNeji

Genin

4223501
Zarejestrowany: 2009-09-03
Posty: 41
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

No to zrobiłeś z niego sadzonke


Ranga: Genin
Wioska:Konoha Gakure
Kekkei Genkai: Byakugan
Jutsu:
                                        -----<=Akademia Jutsu=>-----
Henge, nemuri (uspienie), kawarimi, shunshin no jutsu (speed), Gouken (walka wręcz)
                                        -----<=Genin Jutsu=>-----
Jyuken (styl walki Hyuuga), Hakkeshou: Kaiten (wir obronny z chakry), Doton: Doro Gaeshi (wyrywam płat ziemi i postawiam pionowo przed siebie), Kasumi Engu no Jutsu (łatwopalna mgła), Bunshin Daibakuha (wybuchajace klony), Gokusamaiso (przeciwnik zapada się głęboko pod ziemię), Doton: Dochu Eigyo no Jutsu (chowasz sie pod ziemią), Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka), Dochuu Eigyo [Doton] (klony a potem ty dajesz nura w ziemie)


Jeny: 0
Ekwipunek: 15 kunai, 10 shuriken, katana, 10 notek wybuchowych, 5 bomb dymnych, 15 pigułek żołnierzy
Biju/Pieczęć: Kaku
http://pu.i.wp.pl/?k=Mjc3ODk5MzksNTcxMjI1&f=siedmioogoniastykaku.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 190% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Dowolne manipulowanie ziemią wokół siebie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania dowolnej ilości wybuchowej gliny.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Kamuflaż idealny, stajemy się "niewidzialni" na 3 tury.
Dodatkowe:
Jinchuuriki ma perfekcyjnie opanowany Doton.




Drużyna: Brak
Specjalizacja: Taijutsu
Natura chakry: Fuuton, Doton(chakra Demona)
Pakty: Brak
Misje: D-0/C-1/B-0/A-0/S-0
Walki: W-0/P-0/R-0

Offline

 

#20 2009-09-05 19:54:02

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: Missio dla Turkuruna

kładę mu na głowę jednego pajączka oddalam się na bezpieczną odległość i katsu


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl