Ogłoszenie

Uwaga Uwaga!
Pierwsi trzej ANBU dostają tytuł Sannina i mogą wybrać sobie wioskę którą chcą rządzić

#1 2009-08-19 23:05:13

Raiden

Sannin

Zarejestrowany: 2009-08-16
Posty: 165
Punktów :   

Zapisy

Siemka są wolne miejsca, zapraszam
1.
2.
3.


Ranga: Sannin, Raikage
Wioska:Kum Gakure
_____________________________________________________________
Kekkei Genkai:  Mangekyō Sharingan
3/50

Specjalizacja: Ninjutsu
Natura chakry: Katon, Fuuton, Raiton Jinchuuriki Rokubi, Suiton, Doton
Jutsu:
---===Ucznia Akademii===---
Sushin no jutsu (speed), Kai(uwolnienie), Utusemi no jutsu (slabe genjutsu),
Nemuri (uspienie),Henge no jutsu (zamiana w cos),
Bushin no jutsu (slabe klony), Kawarimi no jutsu (zamiana z jakims przedmiotem),Nawanuke no Jutsu


---===Genina===---
Bunshin Daibakuha (wybuchajace klony), Kirigakure no Jutsu (mgła),
Sharingan Soufuusha Sannotachi (3 linki z sharingan shuriken),
Katon: Hosenka no jutsu (wiele małych kul ognia),
Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou (drapierzna postać), Kasumi Engu no Jutsu (łatwopalna chmura gazu),
Kagemane no Jutsu (pułapka cienia), Doton: Dochu Eigyo no Jutsu (schowanie sie pod ziemia),
Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (wciągnięcie przeciwnika pod ziemię),
Doton: Doro Gaeshi (ochronna sciana ziemi),


---===Chunnina===---
Magen: Kyoten Chiten (genjutsu Sharingana), Kuchyiose no Jutsu (jutsu przywołania),
Katon: Goryuka no Jutsu (ognisty smok),Katon: Ryuuka no Jutsu (mocniejszy ognisty oddech),
Katon: Zukokku (potężna fala ognia), Nan Kaizou (elastyczne cialo bez kosci), Oboro bushin no jutsu (iluzja klonów), Nehan Shouja no Jutsu (powodowanie wsrod przeciwnikow uczucia sennosci), Fuuton: Renkuudan (fala powietrza z brzucha), Fuuton: Kaze no Yaiba ( wiatr z palca), Karuto no Tayori (inf o wrogu),
Fuuton: Dai Kamaitachi no Jutsu (podmuch wiaru tworzony wachlarzem), Suiton: Suirou no Jutsu (wodne więzienie), Suiton: Mizuame Nabara (pułapka kleistej mazi), Suiton: Suikodan no Jutsu (wodny Rekin), Suiton: Suiryudan no Jutsu (wodny Smok), Suiton: Suijinheki (wodna bariera), Suiton: Suigadan (krąg miażdzącej wody), Suiton Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony), Doton: Doryuu Taiga (błotna rzeka),
Doton: Doryuuheki (błotna sciana), Doton: Doryo Dango (rzucanie wyrwaną skałą),

---===Jounina===---
Rasengan, Rashoumon (Ostateczna osłona), Suiton: Suishouha (wodna fala), Suiton: Teppoudama (woda z ust), Suiton: Suikoudan no Jutsu (wodne pociski), Kusanagi no Tsurugi - Kuu no Tachi (miecz kusanagi z ust),
Amaterasu (czarny płomiń sharingana), Kage Bushin no Jutsu, Susanoo (wojownik Sharingana),
Suiton: Daibakufu no Jutsu (wir zdolny do zniszczenia lasu), Hiraishin no Jutsu (technika błysku konohy), Sanjuu Rashoumon (potrójna ostateczna obrona), Doton: Yomi Numa (potęzne bagno),
Hitokugutsu (zamiana człowieka w kukłę), Aka Higi: Hyakki no Soen (technika stu kukiełek),

---===Jutsu ANBU===---
Ditsui Niposuuy (fale chakry Peina), Senei Jyashuu (węże wychodzące z ciała shinobi),
Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu (wybuchające w dowolnym momencie KB), Doton: Doryuudan (błotny smok), Hari Jizou (twarde włosy), Fuuton: Tauuin Chiusei (trąba powietrzna),
Magen: Mangekyou Kado (odesłanie rzeczy do innego wymiaru), Shiro Higi-Jikki Chikamatsu no Shuu (10 unikalnych lalek), Sanbou Kyuukai (Wyjasnienie),


---===Jutsu Sannina===---
Magen: Terepo no Sharingan (teleportacja sharingana), Chibaku Tensei ("czarna dziura" z chakry),
Kuchiyose: Edo Tensei (przywolanie zmarłych), Fushi Tensei (reinkarnacja),

---===Skopiowane Przez Sharingan===---
Katon:Goukakyuu no Jutsu(ognisty podmuch), Chiyute no Jutsu (leczenie lekkich ran),
Fuuton: Daitoppa (kula powietrza o niszczycielskiej sile)

---===Jinchuuriki Rokubi===---
Raiton: Hibana no jutsu (elektrycznie iskry), Raiton: Dendou genkotsu no jutsu (elektryczna rękawica),
Raiton: Hazoku Bushin no jutsu(klon, ktory po zniszczeniu wysyla fale elektryczne), Raiton: Dendou no Jutsu (małe pioruny kuliste), Raikiri (chidori), Raiton: Chidorigatana (ostrze chidori), Raiton: shougeki shuuha no jutsu (dotknięcie ziemi i wysłanie fali elektrycznosci w kierunku wroga), Raiton: Jinrai no jutsu (nasycenie broni raitonem), Raiton:Arashi no jutsu (słaba burza), Raiton: dendou tate no jutsu (tarcza z elektrycznosci),   


---===Własne jutsu===---
Raiton: Fuutoppa no Jutsu (Fuuton: Daitoppa z dodaniem Chakry Raiton), Magen: Gamen Jika Seken (genjutsu, własny świat sharingana), Chouin Shushi no Jutsu (technika zapieczętowania przedmiotu)


_____________________________________________________________
Jeny: 25700
Ekwipunek: 10 kunai, 8 shuriken, 20 kartek wybuchowych, 17 pigułek żołnierza, Kyodai Sensu (wachlarz),Karasu - Kuraor i- Sanshouuo (marionetki)
Hiruko(marionetka w której siedział sasori)

Unikaty:
---===Miecz Kusanagi Sasuke===---
---===Zwój Przywołania Podpisany z Wężami===---
---===Zwój Zakazanych Technik===---

_____________________________________________________________
Biju:Rokubi
_____________________________________________________________
Drużyna: Brak
Dodatkowe: Jinchuuriki Rokubi
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 170% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Atakowanie w dowolnej chwili błyskawicami.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość zmiany w piorun kulisty. Można w nim latać oraz błyskawicznie sie poruszać.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Możliwość wytworzenia burzy z wyładowaniami elektrycznymi itd. Ma sie nad nią kontrole. [4 tury]
5. Poziom Kontroli: Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jinchuuriki ma perfekcyjnie opanowany Raiton.

Pakty: Węże
_____________________________________________________________
Kuchyiose no Jutsu:
Chuunin:

-Mały Wąż - zwiadowca nie żuca się w oczy, posiada w zębach trujący jad, może zakopać się pod ziemią

-Olbrzymi Wąż - Gigantyczny, niebieski wąż przyzwany przez Anko, transport, walka, może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

-Jounin

-Wąż Orochimaru - Wielki, brązowy wąż, w czarne kropki, przywoływany przez Orochimaru, wielofunkcyjny^^, może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

-Olbrzymi trójgłowy wąż - Wielka bestia o trzech głowach, którą wezwała szóstka piaskowych shinobi do zaatakowania osady Konoha-Gakure wobec którego ninja liścia byli niemal całkiem bezradni. Zatrzymał ją dopiero sprowadzony przez Jiraiya Ropuch „Niszczycielska Ropucha". Uniwersalny może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

-Sannin

-Manda - potężny, fioletowy wąż przyzywany przez Orochimaru. Bardzo silny, porusza się z olbrzymią prędkością, jest zdolny atakować spod ziemi. Wielofunkcyjny ^^, może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

_____________________________________________________________
Misje: D-3/C-7/B-3/A-6/S-1
Walki: W-0/P-0/R-0

Offline

 

#2 2009-08-31 17:45:00

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: Zapisy

Może ja się przyłącze


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

#3 2009-08-31 22:37:46

Raiden

Sannin

Zarejestrowany: 2009-08-16
Posty: 165
Punktów :   

Re: Zapisy

Przyjmuję


Ranga: Sannin, Raikage
Wioska:Kum Gakure
_____________________________________________________________
Kekkei Genkai:  Mangekyō Sharingan
3/50

Specjalizacja: Ninjutsu
Natura chakry: Katon, Fuuton, Raiton Jinchuuriki Rokubi, Suiton, Doton
Jutsu:
---===Ucznia Akademii===---
Sushin no jutsu (speed), Kai(uwolnienie), Utusemi no jutsu (slabe genjutsu),
Nemuri (uspienie),Henge no jutsu (zamiana w cos),
Bushin no jutsu (slabe klony), Kawarimi no jutsu (zamiana z jakims przedmiotem),Nawanuke no Jutsu


---===Genina===---
Bunshin Daibakuha (wybuchajace klony), Kirigakure no Jutsu (mgła),
Sharingan Soufuusha Sannotachi (3 linki z sharingan shuriken),
Katon: Hosenka no jutsu (wiele małych kul ognia),
Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou (drapierzna postać), Kasumi Engu no Jutsu (łatwopalna chmura gazu),
Kagemane no Jutsu (pułapka cienia), Doton: Dochu Eigyo no Jutsu (schowanie sie pod ziemia),
Doton: Shinju Zanshu no Jutsu (wciągnięcie przeciwnika pod ziemię),
Doton: Doro Gaeshi (ochronna sciana ziemi),


---===Chunnina===---
Magen: Kyoten Chiten (genjutsu Sharingana), Kuchyiose no Jutsu (jutsu przywołania),
Katon: Goryuka no Jutsu (ognisty smok),Katon: Ryuuka no Jutsu (mocniejszy ognisty oddech),
Katon: Zukokku (potężna fala ognia), Nan Kaizou (elastyczne cialo bez kosci), Oboro bushin no jutsu (iluzja klonów), Nehan Shouja no Jutsu (powodowanie wsrod przeciwnikow uczucia sennosci), Fuuton: Renkuudan (fala powietrza z brzucha), Fuuton: Kaze no Yaiba ( wiatr z palca), Karuto no Tayori (inf o wrogu),
Fuuton: Dai Kamaitachi no Jutsu (podmuch wiaru tworzony wachlarzem), Suiton: Suirou no Jutsu (wodne więzienie), Suiton: Mizuame Nabara (pułapka kleistej mazi), Suiton: Suikodan no Jutsu (wodny Rekin), Suiton: Suiryudan no Jutsu (wodny Smok), Suiton: Suijinheki (wodna bariera), Suiton: Suigadan (krąg miażdzącej wody), Suiton Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony), Doton: Doryuu Taiga (błotna rzeka),
Doton: Doryuuheki (błotna sciana), Doton: Doryo Dango (rzucanie wyrwaną skałą),

---===Jounina===---
Rasengan, Rashoumon (Ostateczna osłona), Suiton: Suishouha (wodna fala), Suiton: Teppoudama (woda z ust), Suiton: Suikoudan no Jutsu (wodne pociski), Kusanagi no Tsurugi - Kuu no Tachi (miecz kusanagi z ust),
Amaterasu (czarny płomiń sharingana), Kage Bushin no Jutsu, Susanoo (wojownik Sharingana),
Suiton: Daibakufu no Jutsu (wir zdolny do zniszczenia lasu), Hiraishin no Jutsu (technika błysku konohy), Sanjuu Rashoumon (potrójna ostateczna obrona), Doton: Yomi Numa (potęzne bagno),
Hitokugutsu (zamiana człowieka w kukłę), Aka Higi: Hyakki no Soen (technika stu kukiełek),

---===Jutsu ANBU===---
Ditsui Niposuuy (fale chakry Peina), Senei Jyashuu (węże wychodzące z ciała shinobi),
Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu (wybuchające w dowolnym momencie KB), Doton: Doryuudan (błotny smok), Hari Jizou (twarde włosy), Fuuton: Tauuin Chiusei (trąba powietrzna),
Magen: Mangekyou Kado (odesłanie rzeczy do innego wymiaru), Shiro Higi-Jikki Chikamatsu no Shuu (10 unikalnych lalek), Sanbou Kyuukai (Wyjasnienie),


---===Jutsu Sannina===---
Magen: Terepo no Sharingan (teleportacja sharingana), Chibaku Tensei ("czarna dziura" z chakry),
Kuchiyose: Edo Tensei (przywolanie zmarłych), Fushi Tensei (reinkarnacja),

---===Skopiowane Przez Sharingan===---
Katon:Goukakyuu no Jutsu(ognisty podmuch), Chiyute no Jutsu (leczenie lekkich ran),
Fuuton: Daitoppa (kula powietrza o niszczycielskiej sile)

---===Jinchuuriki Rokubi===---
Raiton: Hibana no jutsu (elektrycznie iskry), Raiton: Dendou genkotsu no jutsu (elektryczna rękawica),
Raiton: Hazoku Bushin no jutsu(klon, ktory po zniszczeniu wysyla fale elektryczne), Raiton: Dendou no Jutsu (małe pioruny kuliste), Raikiri (chidori), Raiton: Chidorigatana (ostrze chidori), Raiton: shougeki shuuha no jutsu (dotknięcie ziemi i wysłanie fali elektrycznosci w kierunku wroga), Raiton: Jinrai no jutsu (nasycenie broni raitonem), Raiton:Arashi no jutsu (słaba burza), Raiton: dendou tate no jutsu (tarcza z elektrycznosci),   


---===Własne jutsu===---
Raiton: Fuutoppa no Jutsu (Fuuton: Daitoppa z dodaniem Chakry Raiton), Magen: Gamen Jika Seken (genjutsu, własny świat sharingana), Chouin Shushi no Jutsu (technika zapieczętowania przedmiotu)


_____________________________________________________________
Jeny: 25700
Ekwipunek: 10 kunai, 8 shuriken, 20 kartek wybuchowych, 17 pigułek żołnierza, Kyodai Sensu (wachlarz),Karasu - Kuraor i- Sanshouuo (marionetki)
Hiruko(marionetka w której siedział sasori)

Unikaty:
---===Miecz Kusanagi Sasuke===---
---===Zwój Przywołania Podpisany z Wężami===---
---===Zwój Zakazanych Technik===---

_____________________________________________________________
Biju:Rokubi
_____________________________________________________________
Drużyna: Brak
Dodatkowe: Jinchuuriki Rokubi
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 170% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Atakowanie w dowolnej chwili błyskawicami.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość zmiany w piorun kulisty. Można w nim latać oraz błyskawicznie sie poruszać.
4 Poziom kontroli (ostateczny): (Cztery Ogony)**
Możliwość wytworzenia burzy z wyładowaniami elektrycznymi itd. Ma sie nad nią kontrole. [4 tury]
5. Poziom Kontroli: Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jinchuuriki ma perfekcyjnie opanowany Raiton.

Pakty: Węże
_____________________________________________________________
Kuchyiose no Jutsu:
Chuunin:

-Mały Wąż - zwiadowca nie żuca się w oczy, posiada w zębach trujący jad, może zakopać się pod ziemią

-Olbrzymi Wąż - Gigantyczny, niebieski wąż przyzwany przez Anko, transport, walka, może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

-Jounin

-Wąż Orochimaru - Wielki, brązowy wąż, w czarne kropki, przywoływany przez Orochimaru, wielofunkcyjny^^, może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

-Olbrzymi trójgłowy wąż - Wielka bestia o trzech głowach, którą wezwała szóstka piaskowych shinobi do zaatakowania osady Konoha-Gakure wobec którego ninja liścia byli niemal całkiem bezradni. Zatrzymał ją dopiero sprowadzony przez Jiraiya Ropuch „Niszczycielska Ropucha". Uniwersalny może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

-Sannin

-Manda - potężny, fioletowy wąż przyzywany przez Orochimaru. Bardzo silny, porusza się z olbrzymią prędkością, jest zdolny atakować spod ziemi. Wielofunkcyjny ^^, może zakopać się pod ziemią i podróżować pod nią

_____________________________________________________________
Misje: D-3/C-7/B-3/A-6/S-1
Walki: W-0/P-0/R-0

Offline

 

#4 2009-12-27 19:23:19

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: Zapisy

odchodzę z drużyny zakładam własną


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plowczarek podhalański cena proste-zaproszenia-slubne.eu