Ogłoszenie

Uwaga Uwaga!
Pierwsi trzej ANBU dostają tytuł Sannina i mogą wybrać sobie wioskę którą chcą rządzić

#1 2009-12-30 12:25:48

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

misja dla Hypenera

Wypiel ogródek starszego pana pod murami iva gakure
nagroda: 100 yen


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

#2 2009-12-30 12:27:38

Hypener Uzumaki

Zbanowany

Zarejestrowany: 2009-12-24
Posty: 72
Punktów :   -1 

Re: misja dla Hypenera

aktywuje pierwszy poziom chakry demona aby szybciej wypielić grządki

potem aktywuje sharingan aby je odróżnić od zwykłych roślin


Ranga: Genin
Wioska:Iva gakure
Kekkei Genkai: Sharingan
Jutsu:
kawarimi no jutsu
henge no jutsu
bunshi no jutsu

Akademisty
Utsusemi no Jutsu
Tokken
Kai
Kogutsu no jutsu(wymagana marionetka treningowa)
Shunshin no Jutsu


ninjutsu

Narakumi no Jutsu (przerażające wizje)


Genina


z żywiołu ziemi(doton)
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)


Jeny: 300
Ekwipunek: 15 kunai, 10 shuriken
Biju/Pieczęć: Brak
Drużyna: Brak
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry:suiton (woda) , doton(od demona,perfekcyjnie opanowany)
Dodatkowe: Jinchuuriki Sichibi
[i]Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Pakty: Brak
Demon:
Kaku
http://diff-anime.pl/images_art/naruto/Kaku.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 190% Chakry.)

Misje: D-2/C-0/B-0/A-0/S-0
Walki: W-0/P-1/R-0

Offline

 

#3 2009-12-30 12:28:45

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: misja dla Hypenera

wypieliłeś podchodzi staruszek i proponuje ci 100 dodatkowych yen za podlanie kwiatków


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

#4 2009-12-30 12:29:48

Hypener Uzumaki

Zbanowany

Zarejestrowany: 2009-12-24
Posty: 72
Punktów :   -1 

Re: misja dla Hypenera

podlewam kwiaty wodą  potem używam chakry demona aby odnowić energię

Ostatnio edytowany przez Hypener Uzumaki (2009-12-30 12:33:52)


Ranga: Genin
Wioska:Iva gakure
Kekkei Genkai: Sharingan
Jutsu:
kawarimi no jutsu
henge no jutsu
bunshi no jutsu

Akademisty
Utsusemi no Jutsu
Tokken
Kai
Kogutsu no jutsu(wymagana marionetka treningowa)
Shunshin no Jutsu


ninjutsu

Narakumi no Jutsu (przerażające wizje)


Genina


z żywiołu ziemi(doton)
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)


Jeny: 300
Ekwipunek: 15 kunai, 10 shuriken
Biju/Pieczęć: Brak
Drużyna: Brak
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry:suiton (woda) , doton(od demona,perfekcyjnie opanowany)
Dodatkowe: Jinchuuriki Sichibi
[i]Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Pakty: Brak
Demon:
Kaku
http://diff-anime.pl/images_art/naruto/Kaku.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 190% Chakry.)

Misje: D-2/C-0/B-0/A-0/S-0
Walki: W-0/P-1/R-0

Offline

 

#5 2009-12-30 12:34:49

turkurun

Jounin

918385
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 191
Punktów :   

Re: misja dla Hypenera

Koniec misji zapisz sobie 2 misje rangi d i 200 yen


Ranga: jounin
Wioska:Ivagakure
Kekkei Genkai: Kibaku Nendo
Jutsu:
akademisty:

henge, (zmiana)
bunshin, (klonki, iluzje)
kawarimi, (podmiana)
kai, (uwolnienie)
Shunshin no Jutsu, (rolki)
nemuri, (środek usypiający)
utsusemi no jutsu (stereo)
tokken (walnięcioe z plerów)
gouken (walka wręcz)

genina:
fuuton
doton
Gokusamaiso (pułapka)
Dochu Eigyo no Jutsu (krecik)
Shinju Zanshu no Jutsu (sadzonka)
Dochuu Eigyo (klony)
Doro Gaeshi (ścianka)

Suiton
Suiton: Bakusui Shoha (plucie oceanem)

Kibaku Nendo
katsu (bum!)
Suzume Kibaku no Jutsu (ptaszki)
Kumo Kibaku no Jutsu (pajączki)
Wamu Kibaku no Jutsu (robaczki)
Nendo Bunshin no Jutsu (klon unieruchamiający)

Inne
Narakumi (straszne wizje)
Bunshin Daibakuha (klon i bum!)
Kyakubu Satsu (gen, zapadnięcie)
Kagemane no Jutsu (robisz to co ja)
Konoha Senpuu (kop)
Konoha Reppuu (podcięcie)
kirigakure (mgła)

chunina:
fuuton
Renkuudan (ogromna kula powietrza)
Kaze no Yaiba (wiatrowy strumień)
Diatoppa (wielka kula powietrza)
Dai Kamaitachi no Jutsu (przecinający wiatr z wachlarza)
Fuusajin (podmuch wiatru/atak pyłem)

doton
Doryuu Taiga (rzeka błota)
Doryuuheki (ściana z skamieniałego błota)
Doryo Dango (miotacz gór)

Suiton
Suirou no Jutsu (wodne więzionko)
Suikodan no Jutsu (wodny rekinek)
Suiryudan no Jutsu (wodny dragon)
Suijinheki (wodna bariera)
Suigadan (koło miażdzącej wody)
Mizu Bunshin no Jutsu (wodne klony)

Kibaku Nendo
Taka Kibaku no Jutsu (ptaki)
Daishi no Jutsu (sowa)
C1 Bakudan (chrząszcze)
Fish Bakuretsu no Jutsu (rybcie)
Futatsu Hebi no Jutsu (węże)

Inne
Kuchiyose no Jutsu

jounina
fuuton[
Fuuton: Rasengan (wir chakry połączony z wiatrem)
Fuuton: Rasenshuriken (bardzo ulepszony fuuton rasengan, miecz obosieczny/color]
[color=brown]doton
Yomi Numa (bagno)

suiton
Suishouha (przyzwanie wielkiej ilości wody atak II hokage)
Teppoudama (wielka kula wody)
Suikoudan no Jutsu (wodny pocisk)
Daibakufu no Jutsu (wielki wodny wir)

Kibaku Nendo
Mimizu no Jutsu (gąsienica)
Tama Bakuretsu no Jutsu (pociski)
Ouwashi no Jutsu (orzeł)
C2 Ryuu (wielki smok)
Jibaku Bunshin (wybuchowy klon)
Nadare Masunendo (wielka ilość gliny)
Sanoochi no jutsu (zwrotny ptak)

inne
Rashoumon (wielka brama)
Sanjuu Rashoumon (potrójny Rashoumon)
Kage Bunshin no Jutsu (klony)
Taju Kage Bunshin no Jutsu (wielka ilość klonów)
Ranegan (kula chakry)
Odaama Rasengan (wielka kula chakry)

Jeny: 2660
Ekwipunek: 2 demoniczne shuriken, 10 bomb dymnych, 2 katany, 5 kartek wybuchowych, 25 kunai, 30 shuriken, strój deidary, sakiewka na glinę, 2,5 kg gliny, zwój przywołania
Biju/Pieczęć:

Sokou (4 ogony)
http://img383.imageshack.us/img383/6551/sokou2gk7xi0.jpg
1 Poziom kontroli: (Wypływa z nas Chakra)*
Możemy korzystać z Chakry Demona. ( + 120% Chakry.)
2 Poziom kontroli: (Jeden Ogon)**
Pozwala na tworzenie trujących chmur gazów i ich kontrolowanie.
3 Poziom kontroli: (Dwa Ogony)**
Możliwość wytwarzania mocno żrącego kwasu. Wokoło jinchuuriki zbiera się chakra demona tworząc skrzydła umożliwiające latanie.
4 Poziom kontroli: (Trzy Ogony)**
Możliwość wywoływań trzęsień ziemi po których powstają szczeliny, wypływają z nich trujące kwasy i gazy.... (możemy je kontrolować), możliwość tworzenia skrzydeł
5. Poziom Kontroli : Jinchuuriki zmienia sie w demona zachowując kontrole nad swoimi czynami.
Dodatkowe:
Jest sie odpornym na truciznę.

Drużyna:
Turkurun
1.Hupener Uzumaki
2.
3.
Specjalizacja: ninjutsu
Natura chakry: doton, Suiton  i fuuton
Dodatkowe: Brak
Pakty: Kameleon:                                                                       

Chuunin:

Mały kameleon-najlepsze zwierze do zwiadu i zdobywania informacji ze względu na jego zdolność kamuflażu dzięki czemu może stać się niewidzialny(kameleon ten umie mówić).
Większy kameleon-(rozmiary konia) ten kameleon przeszedł specjalny trening zwiększający jego szybkość dlatego dzięki niemu ninja może w ekspresowym tempie dostać się do danego miejsca, kameleon ten może także pomóc w walce.

Bojowy kameleon-(rozmiary nosorożca) kameleon posiada na ciele zbroje chroniąca go przed obrażeniami. W walce używa swojego długiego, szybkiego i zwinnego języka, może też pluć kwasem .Na plecach nosi wielki topór którym obsługuje się podczas walki za pomocą języka.

Jounin:

Specjalny kameleon-dzięki jego zdolnościom kamuflażu ninja gdy przebywa na jego grzbiecie wraz z nim może stać się niewidzialny i dzięki temu nie zauważalny dla wroga, może podejść bardzo blisko niego (kameleon ten porusza się bardzo cicho i dyskretnie).

Wielki kameleon-(rozmiar słonia)służy jako pomocw walce na plecach ma wielki topór i miecz.

Ogromny kameleon-(wysokośćok.30 m) kameleon ten posiada wielką siłę,dzięki językowi może"wbić przeciwnika w ziemie", jego orężem jest wielka maczuga (długość ok.10 m ), którą sieje zniszczenie.


Sannin:

Król Kameleonów-(rozmiarów wielkiego zamku tak jak w Naruto)-wielofunkcyjny

Misje: D-2/C-5/B-0/A-1/S-0
Walki: W-0/P-0/R-1
____________________________________________________
Po za graniem w tego pbfa robie też machinimy z gothica i moda do gothica 2 o nazwie gothic 2 Elviria

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plPoddąbie pola namiotowe fishingsuperstars